Kampania Make Fruit Fair
Przedstawiamy informacje o działaniach na rzecz „sprawiedliwych” bananów i ananasów w Europie.
czytaj więcejPrzedstawiamy informacje o działaniach na rzecz „sprawiedliwych” bananów i ananasów w Europie.
czytaj więcejBiosprawiedliwi to kolejna hurtownia, a zarazem sklep online z produktami Sprawiedliwego Handlu.
czytaj więcejW dniach 15–19 listopada 2010 r. uczniowie łódzkiego gimnazjum nr 27 odwiedzili popularne kawiarnie i restauracje w Łodzi, aby przekonać się, czy są tam dostępne produkty Sprawiedliwego Handlu.
czytaj więcejPolskie Stowarzyszenie Sprawiedliwego Handlu uzyskało w lutym b.r. pełne członkowstwo (Cerified Membership) w World Fair Trade Organization (WFTO).
czytaj więcejPrzez następne dwa tygodnie słowo Sprawiedliwy Handel (ang. Fairtrade/Fair trade) będzie w Wielkiej Brytanii odmieniane przez wszystkie przypadki – właśnie rozpoczyna się dwutygodniowe święto organizowane co roku przez brytyjską Fairtrade Foundation.
czytaj więcejForum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach oraz Metropolia Silesia mają przyjemność zaprosić wszystkich na „Wieczór z Fair Trade”, czyli spotkanie prezentujące różne aspekty idei Sprawiedliwego Handlu oraz jej funkcjonowania w Polsce.
czytaj więcejProdukty Sprawiedliwego Handlu będą serwowane podczas XXX Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 r.
czytaj więcejFLO, organizacja zarządzająca systemem certyfikacji Fairtrade, odświeżyła swój wizerunek. Przyjęła nową nazwę i nowe logo, które mają lepiej odzwierciedlać jej zakres działań oraz wyrażać energię i optymizm, z jakim widzi przyszłość Sprawiedliwego Handlu.
czytaj więcejFairtrade nie jest jedynym oznaczeniem, które możemy znaleźć na opakowaniach kawy, herbaty czy kakao. Pojawiają się też inne, takie jak Rainforest Alliance i UTZ CERTIFIED. Konsumenci zastanawiają się, któremu z nich zaufać, a markowe firmy kalkulują, którym najlepiej opatrzyć swój produkt.
czytaj więcej