opp-menu-1-5
Pokaż menu

Aktualności

4 kwietnia 2011

Kampania Make Fruit Fair

Przedstawiamy informacje o działaniach na rzecz „sprawiedliwych” bananów i ananasów w Europie.

czytaj więcej
28 marca 2011

Biosprawiedliwi – nowa hurtownia i sklep

Biosprawiedliwi to kolejna hurtownia, a zarazem sklep online z produktami Sprawiedliwego Handlu.

czytaj więcej
21 marca 2011

Łódzcy gimnazjaliści na tropie Sprawiedliwego Handlu

W dniach 15–19 listopada 2010 r. uczniowie łódzkiego gimnazjum nr 27 odwiedzili popularne kawiarnie i restauracje w Łodzi, aby przekonać się, czy są tam dostępne produkty Sprawiedliwego Handlu.  

czytaj więcej
13 marca 2011

Polskie Stowarzyszenie Sprawiedliwego Handlu członkiem WFTO

Polskie Stowarzyszenie Sprawiedliwego Handlu uzyskało w lutym b.r. pełne członkowstwo (Cerified Membership) w World Fair Trade Organization (WFTO).

czytaj więcej
28 lutego 2011

Dwa tygodnie ze Sprawiedliwym Handlem

Przez następne dwa tygodnie słowo Sprawiedliwy Handel (ang. Fairtrade/Fair trade) będzie w Wielkiej Brytanii odmieniane przez wszystkie przypadki – właśnie rozpoczyna się dwutygodniowe święto organizowane co roku przez brytyjską Fairtrade Foundation.

czytaj więcej
23 lutego 2011

Wieczór z Fair Trade w Katowicach

Forum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach oraz Metropolia Silesia mają przyjemność zaprosić wszystkich na „Wieczór z Fair Trade”, czyli spotkanie prezentujące różne aspekty idei Sprawiedliwego Handlu oraz jej funkcjonowania w Polsce.

czytaj więcej
19 lutego 2011

Produkty Sprawiedliwego Handlu na zbliżającej się Olimpiadzie w Londynie

Produkty Sprawiedliwego Handlu będą serwowane podczas XXX Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 r.

czytaj więcej
8 lutego 2011

Przedstawiamy: Fairtrade International

FLO, organizacja zarządzająca systemem certyfikacji Fairtrade, odświeżyła swój wizerunek. Przyjęła nową nazwę i nowe logo, które mają lepiej odzwierciedlać jej zakres działań oraz wyrażać energię i optymizm, z jakim widzi przyszłość Sprawiedliwego Handlu.

czytaj więcej
3 lutego 2011

Fairtrade, Rainforest Alliance i UTZ CERTIFIED – porównanie

Fairtrade nie jest jedynym oznaczeniem, które możemy znaleźć na opakowaniach kawy, herbaty czy kakao. Pojawiają się też inne, takie jak Rainforest Alliance i UTZ CERTIFIED. Konsumenci zastanawiają się, któremu z nich zaufać, a markowe firmy kalkulują, którym najlepiej opatrzyć swój produkt.

czytaj więcej