opp-menu-1-5
Pokaż menu

Aktualności

13 września 2021

Targi Natura Food & beEco 2021

Już 17 września w Atlas Arenie w Łodzi rozpoczną się Targi Natura FOOD & beECO. W ramach targów szczególnie zapraszamy do udziału w Akademii Biokuriera.

czytaj więcej
13 września 2021

Wszystkie czekolady marki własnej Action będą miały certyfikat Fairtrade

Sieć sklepów Action nawiązuje współpracę z Fairtrade, aby uczynić własną markę czekolady bardziej zrównoważoną. Do końca 2023 roku wszystkie czekolady marki własnej będą miały certyfikat Fairtrade.

czytaj więcej
6 września 2021

W Polsce rośnie świadomość konsumentów na temat Fairtrade

W lutym i marcu 2021 roku GlobeScan przeprowadził globalne badanie konsumenckie na temat Fairtrade, z którego wynika, że 46% polskich konsumentów rozpoznaje znak FAIRTRADE. To o 12% więcej niż w 2018 r.

czytaj więcej
1 września 2021

Anita Włodarczyk i Marek Kamiński wybierają Fairtrade

Niemal połowa Polaków rozpoznaje znak Fairtrade, a 85% spośród nich ma do niego zaufanie. By jeszcze bardziej spopularyzować sposób na odpowiedzialne zakupy, rozpoczynamy kampanię wizerunkową „Wybieram Fairtrade”.

czytaj więcej
30 sierpnia 2021

Zostań krajowym partnerem programu “Young Fair Trade Advocates”

Jesteś przedstawicielem organizacji? “Young Fair Trade Advocates Academy for Young Europeans” nawiąże współpracę z krajowymi organizacjami społeczeństwa obywatelskiego z całej Unii Europejskiej.

czytaj więcej
8 sierpnia 2021

Nowa seria dokumentalna Fairtrade ukazuje życie rolników i skutki globalnego kryzysu

Przez okres sześciu miesięcy lokalni filmowcy śledzą losy zrzeszonych w Fairtrade rolników z Peru, Kenii i Indonezji.

czytaj więcej
6 sierpnia 2021

Wzrost dochodów rolników uprawiających kakao Fairtrade

Nowe badanie pokazuje wzrost dochodów i mniejsze występowanie skrajnego ubóstwa wśród rolników na Wybrzeżu Kości Słoniowej.

czytaj więcej
12 lipca 2021

Przyszłość jest fair. Strategia Fairtrade na lata 2021-2025

W Fairtrade wierzymy, że przyszłość jest fair! Dowiedz się co to oznacza i jak to realizujemy.

czytaj więcej
7 lipca 2021

Rozpakuj bardziej sprawiedliwą przyszłość

Prawda, jaką skrywa większość czekoladowych słodyczy, ma gorzki smak. Fairtrade w nowej globalnej kampani „Słodko-gorzka” nagłaśnia niesprawiedliwość jakiej doświadczają rolnicy uprawiający kakao w Afryce Zachodniej.

czytaj więcej