![](https://www.fairtrade.org.pl/wp-content/uploads/2021/09/NaturaFood2021_web_350_164_1.png)
Targi Natura Food & beEco 2021
Już 17 września w Atlas Arenie w Łodzi rozpoczną się Targi Natura FOOD & beECO. W ramach targów szczególnie zapraszamy do udziału w Akademii Biokuriera.
czytaj więcejJuż 17 września w Atlas Arenie w Łodzi rozpoczną się Targi Natura FOOD & beECO. W ramach targów szczególnie zapraszamy do udziału w Akademii Biokuriera.
czytaj więcejSieć sklepów Action nawiązuje współpracę z Fairtrade, aby uczynić własną markę czekolady bardziej zrównoważoną. Do końca 2023 roku wszystkie czekolady marki własnej będą miały certyfikat Fairtrade.
czytaj więcejW lutym i marcu 2021 roku GlobeScan przeprowadził globalne badanie konsumenckie na temat Fairtrade, z którego wynika, że 46% polskich konsumentów rozpoznaje znak FAIRTRADE. To o 12% więcej niż w 2018 r.
czytaj więcejNiemal połowa Polaków rozpoznaje znak Fairtrade, a 85% spośród nich ma do niego zaufanie. By jeszcze bardziej spopularyzować sposób na odpowiedzialne zakupy, rozpoczynamy kampanię wizerunkową „Wybieram Fairtrade”.
czytaj więcejJesteś przedstawicielem organizacji? “Young Fair Trade Advocates Academy for Young Europeans” nawiąże współpracę z krajowymi organizacjami społeczeństwa obywatelskiego z całej Unii Europejskiej.
czytaj więcejPrzez okres sześciu miesięcy lokalni filmowcy śledzą losy zrzeszonych w Fairtrade rolników z Peru, Kenii i Indonezji.
czytaj więcejNowe badanie pokazuje wzrost dochodów i mniejsze występowanie skrajnego ubóstwa wśród rolników na Wybrzeżu Kości Słoniowej.
czytaj więcejW Fairtrade wierzymy, że przyszłość jest fair! Dowiedz się co to oznacza i jak to realizujemy.
czytaj więcejPrawda, jaką skrywa większość czekoladowych słodyczy, ma gorzki smak. Fairtrade w nowej globalnej kampani „Słodko-gorzka” nagłaśnia niesprawiedliwość jakiej doświadczają rolnicy uprawiający kakao w Afryce Zachodniej.
czytaj więcej