Kampania Wybieram Fairtrade
Wraz z początkiem września 2021 r. wystartowaliśmy z ogólnopolską kampanią wizerunkową Wybieram Fairtrade. Chcemy poprzez nią zachęcać konsumentów do wybierania produktów ze znakiem FAIRTRADE podczas zakupów. Jeśli zastanawiasz się, czym jest Fairtrade, kliknij tutaj.
W tym roku twarzami kampanii zostali Anita Włodarczyk oraz Marek Kamiński. Ich wizerunki widniały przez cały wrzesień na billboardach, citylightach i ekranach pojazdów komunikacji miejskiej w największych polskich miastach. Autorką zdjęć do kampanii jest Alicja Rzepa.
– Wybieram produkty ze znakiem Fairtrade dlatego, że jako sportowiec działam według zasady fair play, chciałabym, żeby rolnicy z uboższych krajów świata byli traktowani fair – mówi Anita Włodarczyk, która od kilkunastu lat wybiera kawę z certyfikatem Fairtrade.
Marek Kamiński, zwraca szczególną uwagę na niesprawiedliwość, jaka płynie z systemu wyzysku: – Ci, którzy uprawiają kawę, kakao, bawełnę, banany, finalnie otrzymują najmniej, mimo, że na świecie istnieje olbrzymi popyt na kawę czy czekoladę. Człowiek jest tym, co daje innym. Kupując produkty ze znakiem Fairtrade, wspierasz ludzi mniej uprzywilejowanych – mówi podróżnik.
Bardzo serdecznie dziękujemy za poparcie dla idei Fairtrade!