Rekrutujemy na stanowisko Specjalista/ka ds. Komunikacji i PR!
Obecnie do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko: Specjalista/ka ds. komunikacji i PR! Jeśli jesteś osobą, która ma doświadczenie w prowadzeniu działań PR-owych, a także zna i rozumie specyfikę komunikacji na rynku B2B i B2C, ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Aktualizacja z 6.12.2021
— Zarząd Fairtrade Polska
Praca na tym stanowisku polega na działaniach z zakresu:
1. Komunikacja – działania strategiczne, operacyjne i PR
Chcemy, abyś:
- planował/a i tworzył/a strategię komunikacji i działań marketingowych oraz promocyjnych w ujęciu rocznym i miesięcznym w porozumieniu z innymi działami w naszej Fundacji i podmiotami zewnętrznymi → chętnie podzielimy się naszymi doświadczeniami z poprzednich lat, jednak Twoje pomysły będą dla nas bardzo cenne. Jedna z akcji, którą prowadziliśmy w tym roku: Miesiąc Fairtrade;
- był/a odpowiedzialny/a za opracowywanie i zarządzanie treściami do materiałów publikowanych na stronie Fundacji, a także tworzył/a do nich proste grafiki → w najbliższym czasie będziemy wydawać raport, do którego potrzebujemy Twojego wsparcia komunikacyjnego: przykładowy raport z 2020 roku;
- śledził/a aktywności w naszych kanałach i był/a kontaktem z naszymi odbiorcami, m.in. odpowiadał/a na komentarze/pytania → misją Fairtrade jest edukowanie i propagowanie idei oraz standardów Sprawiedliwego Handlu, dlatego staramy się być aktywni w mediach, w tym mediach społecznościowych;
- reprezentował/a Fundację w kontakcie z mediami, m.in. biorąc udział w audycjach, wywiadach radiowych, internetowych i telewizyjnych oraz prowadząc prelekcje/prezentacje na różnego typu spotkaniach, również wyjazdowych → chcemy mówić o naszych działaniach szeroko.
2. Współpraca z klientami, partnerami i podwykonawcami
Chcemy, abyś:
- był/a w stałym kontakcie z firmami, które oferują produkty z certyfikatem Fairtrade oraz partnerami Fundacji, w celu wspierania ich w zakresie komunikacji (opracowanie tekstów, dostarczanie zdjęć lub logotypów, akceptacja postów i innych materiałów, które dotyczą Fairtrade);
- zlecał/a, koordynował/a i odbierał/a zlecenia podwykonawców lub agencji, którzy wspierają działania naszej Fundacji → aktualnie za nasze social media i działania PR odpowiedzialna jest agencja Propsy PR;
- współpracował/a m.in. z influencerami/kami, organizatorami/kami imprez, edukatorami/kami czy uczelniami → chcemy, żeby nasze działania docierały do szerokiego grona odbiorców; ostatnio mieliśmy okazję pracować z Anitą Włodarczyk i Markiem Kamińskim;
- wspierał/a nasz zespół w spotkaniach z biznesem w zakresie komunikacji → takie spotkania czasem wymagają podróży po Polsce :).
Szukamy osoby, która:
- podziela wartości oraz misję Fairtrade i chce rozwijać się w sektorze NGO;
- ma doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych, marketingowych i PR-owych;
- zna i rozumie specyfikę komunikacji na rynku B2B i B2C;
- posługuje się biegle językiem polskim oraz ma łatwość w tworzeniu treści;
- zna język angielski min. na poziomie B2 (współpracujemy z wieloma podmiotami zagranicznymi).
Twoją dodatkową zaletą będzie:
- znajomość takich narzędzi jak Canva lub Adobe;
- umiejętność i doświadczenie publicznego wypowiadania się do kamery i mikrofonu, także na żywo;
- dobra organizacji czasu i umiejętność działania pod presją czasu.
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze
- możliwość rozpoczęcia pracy od 1 stycznia 2022
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub formy B2B (po okresie próbnym możliwość zawarcia umowy o pracę);
- biuro w samym centrum Krakowa: mapa
- pracę w trybie hybrydowym*
- możliwość współpracy z wieloma firmami oraz podmiotami zagranicznymi;
- przestrzeń na kreatywne działania i własne pomysły.
*jeśli mieszkasz w Krakowie lub okolicach chcemy, żebyś w momencie stabilizacji sytuacji związanej z COVID-19, pracował/pracowała kilka dni w tygodniu z biura. Osoby, które mieszkają w zupełnie innym mieście będziemy zapraszać na spotkania kwartalne zespołu do biura.
To rola dla Ciebie?
Z uwagi na zamknięcie procesu zbierania zgłoszeń nie jest już możliwe ich nadsyłanie.
Proces rekrutacyjny – harmonogram*:
- Zgłoszenia do rekrutacji: 26.11-9.12.2021
- Etap I: analiza zgłoszeń i pierwsze wyniki: do 13.12.2021
- Etap II: rozmowy online z Fundacją: do 13-17.12.2021
- Ogłoszenie wyników: do 22.12.2021
*Zastrzegamy sobie możliwość zmiany harmonogramu.
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności dotyczącą rekrutacji.
Data publikacji: 25 października 2021