Zrealizowane kampanie

Archiwum kampanii medialnych, edukacyjnych i promocyjnych zrealizowanych w ostatnich latach.

Kampanie zrealizowane w 2024 r.

  1. 100-milionowa czekolada Fairtrade (10.04) – opublikowanie licznika sprzedanych czekolad oraz świętowanie sprzedaży ponad 100 milionów tabliczek czekolad z certyfikatem Fairtrade.
  2. Miesiąc Fairtrade (10.05-10.06) – szereg działań skupiających się na tym, czym jest Fairtrade oraz dlaczego powinniśmy uwzględniać produkty z tym znakiem w naszych decyzjach zakupowych.

Kampanie zrealizowane w 2023 r.

  1. Miesiąc Fairtrade (12.05-12.06) – szereg działań skupiających się na tym, czym jest Fairtrade oraz dlaczego powinniśmy uwzględniać produkty z tym znakiem w naszych decyzjach zakupowych.
  2. Kampania outdoorowa „Do szkoły czy do pracy?” (1-30.09) – kampania społeczna na citylightach i plakatach w przestrzeni miejskiej, której celem było zwrócenie uwagi na problem pracy dzieci.
  3. Kalendarz Adwentowy Fairtrade (1-24.12) – połączenie edukacji na temat Fairtrade z możliwością codziennego wygrania nagród w postaci produktów z certyfikatem Fairtrade.

Kampanie zrealizowane w 2022 r.

  1. Miesiąc Fairtrade (12.04-15.05) – szereg działań skupiających się na tym, czym jest Fairtrade oraz dlaczego powinniśmy uwzględniać produkty z tym znakiem w naszych decyzjach zakupowych.
  2. TYdzień Kawy Fairtrade (26.09-2.10) – kampania z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, podczas której konsumenci mogli skorzystać z promocji na kawę z certyfikatem Fairtrade. Promocje obowiązywały w wybranych sklepach stacjonarnych i online, a także na stacjach paliw.
  3. Kalendarz Adwentowy Fairtrade (1-24.12) – połączenie edukacji na temat Fairtrade z możliwością codziennego wygrania nagród w postaci produktów z certyfikatem Fairtrade.

Kampanie zrealizowane w 2021 r.

  1. Miesiąc Fairtrade (12.04-12.05) – szereg działań skupiających się na tym, czym jest Fairtrade oraz dlaczego powinniśmy uwzględniać produkty z tym znakiem w naszych decyzjach zakupowych.
  2. Wybieram Fairtrade (1-30.09) – outdoorowa kampania wizerunkowa, której twarzami stali się Anita Włodarczyk oraz Marek Kamiński.
  3. Kalendarz Adwentowy Fairtrade (1-24.12) – połączenie edukacji na temat Fairtrade z możliwością codziennego wygrania nagród w postaci produktów z certyfikatem Fairtrade.